6 Aralık 2011 Salı

KARİKATÜRCÜLER DERNEĞİ 38. GENEL KURULU'NUN ARDINDAN...

Karikatürcüler Derneği 38. Olağan Genel Kurulu Yapıldı…



Karikatürcüler Derneği 38. Olağan Genel Kurulu 3 Aralık 2011 tarihinde  TGC Burhan Felek Konferans Salonu’nda seçimli olarak yapıldı. 1999 tarihinden beri katılmadığım Karikatürcüler Derneği Genel Kurulu'na bir iş nedeniyle İstanbul'da bulunmam nedeniyle tesadüfen katıldım...10 yılı geçkin bir süre sonra bazı karikatür ustalarını ve karikatürcü dostlarımı görmekten çok mutlu oldum...Aradan geçen sürede Karikatürcüler Derneği'nde çizerlerin saçlarına ak düşmesi, biraz göbek yapılması gibi fiziksel değişimler dışında pek de fazla bir şeyin değişmediğini içim burkularak izledim...Eskiden dernek başkanı elle yazdığı ve fotokopiyle çoğalttığı listesini bu kez basılı olarak dağıttı...Tabii ki bu durum olumlu(!) bir gelişme...Bir de bizzat Başkan'ın ağzından periferdeki çizerlerin kamyonla değil "otobüs ve trenle" getirildiğini öğrendim ki bu da gerçekten çok olumlu(!) bir gelişme...Tebrik ediyorum...Genel Kurul'a 178 üye katılmış ve 170 üye oy kullanmış...Oy kullanmayan 8 çizerden biri olarak bir daha ki genel kurula katılmayı şimdilik düşünmediğimi belirtmek ister yeni(!) Yönetim Kurulu'na başarılar dilerim...

Hiç yorum yok: